Minza
Geek Queen
Laubi schrieb:Hätte ich mit Stass Allie nicht den AT-RT geheilt sondern Tiin, hätte das Spiel sogar noch als Canon durchgehen können.
Der war nur schwer verletzt und war nicht ganz tot... somit gilt das als canon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Laubi schrieb:Hätte ich mit Stass Allie nicht den AT-RT geheilt sondern Tiin, hätte das Spiel sogar noch als Canon durchgehen können.
Minza schrieb:Der war nur schwer verletzt und war nicht ganz tot... somit gilt das als canon![]()
Laubi schrieb:nein. Er war tot. Am Ende hatte ich nur noch Ti, Allie und Kolar....... Tiin war tot.
Darth Hahn schrieb:So sieht das also aus, wenn in München das Schicksal der Galaxys entschieden wird.Ach, ich glaube, da hätte ich schon nur beim Zuschauen Spaß gehabt. Die Berichte von gestern hörten sich nach spannenden Scharmützeln an, die Fotos bestätigen das (da liegen zwei Spielpläne aneinander, nicht wahr?).
Auf den Bildern sind auch ein paar schicke Figuren zu sehen (Aura, AT-RT, alles weiß vor Stormis....).![]()
Nicht schlecht, nicht schlecht.
Gruß
Darth Hahn
Laubi schrieb:das nächste muss ich mal des Green-Stuff ausprobieren.....
Minza schrieb:Inwiefern meinst du das mit dem Green-Stuff?
Minza schrieb:Da bin ich aber mal gespannt, wie gut sich die Masse in so kleinen Details formen läßt... aber eventuell kann dir da Christian ja Tipps geben. Ansonsten könnte man damit prima Varianten basteln *an ihren Ewok Stamm denk*
Darth Hahn schrieb:Hast du noch andere Figuren in Planung?
Wedge Antilles is a legendary Rebel pilot, second in fame only to Luke Skywalker, and the only pilot to have survived fighting both Death Stars. After the Battle of Yavin, he flew with Skywalker as a part of Rogue Squadron, and he and his gunner Wes Janson took down one AT-AT during the Battle of Hoth. During the Battle of Endor, Wedge led the Rogues (temporarily renamed “Red Group” in honor of the X-wing pilots that fought over Yavin) in the fight against the second Death Star. In the years that followed, Wedge commanded a new batch of Rogues (including the notable Corran Horn) as they struggled against Ysanne Isard to liberate Coruscant from the Empire. Later, Wedge organized Wraith Squadron, which went on to fight Warlord Zsinj and developed a fame (or infamy) rivaling that of the Rogues. Wedge was eventually promoted to the rank of General and commanded New Republic forces against Grand Admiral Thrawn and even the Yuuzhan Vong invaders.
Wedge Antilles lives up to his reputation as a pilot who is very, very hard to kill: His Evade ability makes him very difficult for nonadjacent enemies to damage him, and Avoid Defeat adds an extra bit of protection against defeat. Like other Rebel Pilots, he supplements his comparatively weak blaster pistol with Grenades 10 for a little extra punch against clusters of enemies. However, Wedge’s real strength is in his leadership, giving all pilot followers his ability to avoid damage -- combine Wedge with other pilots (such as the Rebel Pilot or Shistavanen Pilot), and you have a squad that is very difficult to engage at a distance.
Irgendwie scheint er sich net so ganz mit der Waffe wohl zu fühlenLaubi schrieb:schaut a weng verängstigt aus der Bursche, scheint aber coole Werte zu haben (viele HP, aber schelchter Damage.... dafür nen Bonus für alle Piloten). ICh hoffe mal, ich zieh den raus!!!!
Figure: Han Solo, Rebel Hero
Faction: Rebel
Cost: 35
Hit Points: 90
Defense: 19
Attack: +11
Damage: 20
Set #: 47/60
Rarity: Rare
Special Abilities:
Unique
Accurate Shot - (Can attack an enemy with cover even if it's not the nearest enemy)
Cunning Attack - (+4 Attack and +10 Damage against an enemy who has not activated this round)
Mobile Attack - (Can move both before and after attacking)
Force Powers:
Force 1
Commander Effect:
Followers within 6 squares gain Advantageous Attack - (+10 Damage against an enemy who has not activated this round)
Figure: Tusken Raider on Bantha
Faction: Fringe
Cost: 22
Hit Points: 90
Defense: 18
Attack: +5
Damage: 20
Set #: 30/60
Rarity: Uncommon
Special Abilities:
Mighty Swing - (On his turn, if this character doesn't move, he gets +10 Damage against adjacent enemies)
Momentum - (If this character has moved this turn, he gets +4 Attack and +10 Damage against adjacent enemies)
Sniper - (Other characters do not provide cover against this character's attack)